اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟
سرخط خبرها

مربی اسپانیایی قربانی اختلاف نکونام و خطیر

  • کد خبر: ۱۷۹۲۴۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
  • ۱
مربی اسپانیایی قربانی اختلاف نکونام و خطیر
اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال باز هم مشکل ساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها اختلاف بین جواد نکونام و علی خطیر بیش از هر زمان دیگری برای استقلال حاشیه و مشکل می‌تراشد. در تازه‌ترین اخبار در این مورد شنیدیم که بعد از مخالفت نکونام با انتقال بازیکنان مدنظر خطیر به استقلال ازجمله منتظر محمد، مدیرعامل آبی‌پوشان هم تلافی کرده است.

گویا نکونام در تدارک استخدام یک مربی اسپانیایی که سابقه کارکردن با لوئیز انریکه را داشته، بوده که خطیر همکاری لازم را برای این انتقال انجام نداده است. در واقع مدیرعامل استقلال با مطرح کردن مشکلات مالی به نوعی مانع این انتقال شده و از جواد خواسته با دستیاران فعلی‌اش ادامه دهد.

البته سرمربی استقلال به خوبی متوجه شده که دلیل اصلی این اتفاق چه بوده و حالا بیش از هر زمان دیگری از خطیر شاکی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
1
0
خاک برسراستقلال واسم گنده وبزرگش وخاک برسرماهواداران وبعد خاک برسرپیشکسوتان که همه وباشگاه شدیم بازیچه دست یی آدم بی مسئولیت تازه به دوران رسیده به نام خطیر یعنی استقلال اینقدر خدا زده توسرش که این مرتیکه داره برای خودش جولان می دهد آقای اولیایی تو که فقط حرف می زنی ودیگربزرگان استقلال کجائید چرا به داد استقلال نمی رسید این خطیر باید به سزای اعمالش برسه دیریازود باید ازاستقلال برود این آقای کیومرث هاشمی چرا هیچ عکس اعمالی ندارند خطیر نسبت به ماهم می‌رسد تا وعده دیدارماباشما ما فقطاستقلال برامون مهمه تو که عددی نیستی آقای خطیر کبریت بی خطر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->